איך להפיק אירוע ללקוחות ולקדם את העסק

מוצרי פרסום לאירועים

אירוע ללקוחות משרד או חברה הוא מרכיב חשוב ביחסי ציבור ושימור הלקוחות. לא מעט משאבים מושקעים כדי לייצר אירוע שייתן את אפקט היח"צ הטוב ביותר: מיקום, תפריט, תוכן לאירוע ועוד. הסטנדרט מוכר וידוע, אבל הנה עוד השקעה קטנה שתהפוך את האירוע למשהו אחר, שישפיע גם על התדמית וגם ישמש את המשרד כאמצעי פרסום זמן רב אחרי שהאירוע הסתיים.


מוצרי פרסום כאמצעי לתדמית 


מוצרי פרסום המשולבים באירוע בצורה נכונה ישמשו אמצעי להשלמת התדמית, לכן חשוב שהפרסום ישמור על יוקרה ויתאים לאופי העסק. הלקוחות שמגיעים לאירוע צריכים להרגיש שבעל האירוע מגיש להם את המוצר שבדיוק היה נחוץ להם. המסר מכך יהיה – 'אנחנו יודעים בדיוק מה אתם צריכים.
למשל בכנס ללקוחות, שאופיו הוא יום הרצאות, אפשר לחלק כלי כתיבה, שבראש ובראשונה יהיו מוצרי פרסום למשרד אבל גם ישמשו את הלקוחות לכתוב את הדברים המרכזיים שעולים בהרצאה. (המסר הסמוי: 'אנחנו נמצאים פה בשבילכם בפרטים הקטנים')
 

מוצרי פרסום ומתנות


כולנו אוהבים לצאת עם מתנות. זה בטבע שלנו. אבל גם כאן חשוב שהמתנה תהיה רלוונטית ללקוחות. אם אתם יודעים שהלקוחות שלכם הם הורים לילדים, והנה החופש הגדול מגיע, למה שלא תתנו להם מתנה רלוונטית?! מוצרי פרסום ומתנות לילדים הם אחד מהנישות שקל ביותר לייצר לאירוע. בנישת מוצרי פרסום ממותגים תוכלו למצוא: כובעי קסקט, שרוכים או סיכת כפתור מדליקה, אבל... רצוי שהמיתוג יהיה מוצנע. (המסר הסמוי: 'שיתוף הפעולה בינינו ישמח גם את האנשים שקרובים לכם')

כנס מאורגן עד לפרט האחרון - מוצרי פרסום לאירועים


אירוע שמתוכנן עד לפרטים הקטנים ביותר הוא אירוע מוצלח, ויוצר תדמית של יוקרה. איך מייצרים סדר וארגון לקראת האירוע? באמצעות חלוקה של מוצרי פרסום לאירועים. אפשר למשל לתת לבאי האירוע תיקיות למסמכים ממותגות, תיקי בד וקלסרים איכותיים שלתוכם יוכנסו מסמכים רלוונטיים לכנס, וישרתו את הלקוחות בהתמצאות במקום האירוע ובלוחות הזמנים. (המסר הסמוי: 'אתם בידיים טובות').