טיפים לבחירת מוצרי פרסום

"מהו הטיפ לבחירת מוצר פרסום מנצח?" הכי פשוט וקל זה להכנס לקטלוג לבחור ולמכור, אבל... זה יהיה גזר דין או הצלחה מסחררת.

מהם השאלות הנכונות לשאול את הלקוח שלנו בבחירת מוצרי פרסום?

  • מהם הלקוחות העיקריים שלכם? מנהלי חברות, עובדי ייצור, טלפניות טלמרקטינג?
    תגדירו בדיוק את אופי הלקוח.
  • מה כמות ההתקשרות שלכם איתם? אחת לשבוע? אחת לחודש? ברמה יומית?
  • מה התקציב למתנה?

לאחר בחינת 3 הנקודות החשובות הללו כבר יש לנו דיאגנוזה מדוייקת לבחירת המוצר:

חשוב שמוצר הפרסום יתאים לאופי המקבל תפקידו בחברה, לא נשווק מוצר זול כמו מחזיק מפתחות לחלוקה בכנס מנהלים בכירים. כמו כן חשוב להדגיש ללקוח מספר שכבות של מוצרי פרסום החל מתחומי הטכנולוגיה ועד למוצרי טקסטיל כמו כרבוליות או מגבת מפנקת ומחירים לפי התקציב שצויין ובכך מאפשר בחירה מלאה וחופשית של מוצר שיכול לשרת את המטרה.

טיפ ה"טרנד החם" בשוק מוצרי הפרסום

טיפ נוסף זה טיפ הטרנד החם... כל חודש ישנו מוצר חם מהתנור שמגיע לשוק מוצרי הפרסום וכובש אותו כסערה כדוגמת הספינר וכאשר מגיע מוצר מסוג זה כולם רוצים להשיג את המוצר ולהיות חלק מההצלחה ולכן כאשר רוצים לבחור מוצרי פרסום אני ממליץ תמיד על מוצרים מבוקשים כרגע שכל עובד או מנהל ישמח לקבל גם לעצמו וגם לחלק למשפחתו.

מוצרי פרסום למשיכת לקוחות

בשבוע שעבר נערכה בישראל תערוכה בתחום הסייבר שבה מרבית המציגים חילקו מוצרי פרסום ממותגים שבעזרתם משכו לקוחות לביתן שלהם ולכדו "לידים" טלפונים ומיילים של לקוחות פוטנציאלים, כמעט בכל תערוכה או כנס ניתן להבחין במתנות שמחולקות למבקרים וזאת על מנת לקבל את  את הפרטים וגם להפוך אותם לאוהדים – הכוונה לאנשים אשר יפיצו את המוצר הממותג בכל מקום אליו ילכו.

הטיפ היומי למוצרי פרסום מוצלחים

הטיפ לבחירת מוצר פרסומי הוא : מוצר בתקציב נוח וסביר, מוצר איכותי שלא יתקלקל אחרי שימוש קצר, מוצר שניתן למתג בלוגו שלנו והכי חשוב שהייצור שלו יהיה מהיר מבחינת לוחות הזמנים. והכי חשוב שיהיה מוצר שילכוד את תשומת הלב של הלקוח והוא יתאהב בו ממש ברגע הראשון.

הטיפ לבחירת מוצר פרסומי הוא : מוצר בתקציב נוח וסביר,
מוצר איכותי שלא יתקלקל אחרי שימוש קצר,
מוצר שניתן למתג בלוגו שלנו והכי חשוב שהייצור שלו
יהיה מהיר מבחינת לוחות הזמנים.