מוצרי קידום מכירות

לקדם את העסק שלכם – להצלחה האמתית שלו

איך בוחרים מוצרי קידום מכירות לעסקים? רוצים להדפיס את הלוגו שלכם על מוצר, ולא יודעים במה לבחור? קראו להלן על הפרמטרים לבחירה.

בעלי עסקים רבים בוחרים לבצע הדפסה על מוצרי קידום מכירות לעסקים. המטרה היא לחשוף את שם העסק ואת תחום הפעילות מול לקוחות פוטנציאליים. כך שכאשר הלקוח יזדקק למוצר או לשירות הוא יוכל לפנות אליכם. ואכן, שיטה זו מוכיחה את עצמה בשטח, ומביאה עמה הצלחה לעסקים שבוחרים לפעול בשיטה חכמה זו. כי כיום השיווק הינו תחרותי ומאתגר במיוחד. כדי להצליח להשיג את המטרה חייבים לפעול בחכמה.

כיצד בוחרים מוצרי קידום מכירות לעסקים?

  • שימושיות – כאשר בוחרים מוצר פרסום יש לשים לב לרמת השימושיות שלו. מוצר לא שימושי ימצא את מקומות בפח האשפה - כמו כל עלון פרסומי. כדי לגרום למקבל לשמור על המוצר שלכם עליכם לבחור פריט שימושי שילווה את המקבל לאורך זמן, והוא יעשה בו שימוש יומיומי. זה יכול להיות פריט משרדי או מוצר שימושי לבית. החשיפה היומיומית למוצר תפנים במוחו של המקבל את שם העסק שלכם.
  • התאמה למסר – יש מקרים רבים בהם חשוב כי המוצר יתאים למסר של העסק. וזאת כדי לקשר בין התחום העסקי שלכם לבין השימוש שהמקבל עושה בפריט. לדוגמה חנות משקאות תוכל להעניק במתנה חולץ פקקים או כוסית מיוחדת ועליה הטבעה. ההתאמה תתברר כמועילה, כיוון שכאשר משתמשים במוצר עולה הצורך לבצע רכישה. ואז צף מול העיניים העסק שלכם. הקניה קרובה להגיע.
  • הטבעה – לאחר שבוחרים את המוצר יש למצוא את ההטבעה המתאימה שתתאים למוצר. כמובן שההטבעה תכלול את השם של העסק וכן את הלוגו שלו. אך יש מקרים רבים בהם יהיה מתאים לשלב משפט שיווקי נוסף. המשפט הזה יכיל את המלל שיסביר למקבל המתנה למה כדאי לו לבחור דווקא בנותן שירות זה. זה יוכל לכלול תיאור על בית העסק, יתרונות מיוחדים וכן הלאה.
  • עמידות – כדאי לבחור פריט עמיד שיוכל לשמש את המקבל למשך תקופה. כך ההשקעה שלכם תשמש אתכם למשך זמן. אל תתפלאו אם לאחר תקופת מה יגיע אליכם לקוח בעקבות שימוש בפריט שהדפסתם.

מוצרי קידום מכירות לעסקים זו אפשרות נהדרת לעסקים שרוצים להתקדם. ניתן להזמין מוצרי קידום ולגלות את העסק מתקדם ומגדיל את היקף הפעילות שלו. גם אתם תוכלו למנף כך את העסק שלכם ולהגדיל את מעגל ההכנסות.